morbahce bak benimki siliğinde siliğidiydi için rahat etsin diye atıyorum

regl günündeki en üstteki ikinci ,bir iki gün sonra 3 ise 4 gün sonra
zaten sağlıklı gebelik olup olmadığı gittikçe koyulaşırsa belli ediyor kendini ilk öğrendiğimde beta 31.71 di çok pıhtılaşmam olduğu için geçikmesini bekleyemedim . Zaten betamda çok güzel arttı