Melodyy evet 36 haftamdam sonra teşhis koyulmuştu gebelik zehirlenmesi geçirdim yüksek tansiyon ense baş ağrısı ödem idrar protein kaçağı vs 2 hafta takip edildim ama çare olmayınca 37+4 te yatışım yapıldı önce suni verdiler normal istedim ama 16 saat geçmeme rağmen vucüdum cevap vermedi tandiyonlarım tavan yaptı ateşim çıktı durumum daha kötü oluncada sezeryan oldum mecbur beni tam bayılttılar ben uyanık kaliyim dedim ama doktor zaten tansiyonun yüksek ameliya esnasında da konuşmalardan hareketlerden vs daha çok etkilenirsin demişti o yüzden tam uyuttular genel anestezi yaptılar uyandığımda çok ağrım oldu 1-2 saate anca kendime gelebilmiştim sonrası şükürki rahat geçti 4 gün kaldım sayısını tam hatırlamıyorum heralde bi 5-6 şişe serum magnezyum yedim tansiyonların anca öyle düzeldi 🙄 4 günün sonunda taburcu olmuştuk 🌸