Gulsahkyc garip geldi galiba evet doktordan utanmak. Doktorum erkek ve utanmam gayet normal kişisel bi durum yani sizinde sormaya cekindiginiz seyler olmuştur eminim😊 ayrıca bana soru sormak yerine keşke soruma yardimci olsaydiniz daha iyi olurdu yinede teşekkürler…