Sevilay_47 yara olduktan sonra sürünce geçirmiyomuş evet ama önceden sürersen yara oluşumunu engelliyo canım o yüzden ben 36. Haftamda haftada 3-4 defa sürmeye başlıcam doğum sonrası da her emzirmeden sonra sürerim gümüş kapak da almayı düşünmüyorum ben avent göğüs kalkanından aldım krem sürüp üstüne onu kapatırım göğüs pedi de meme ucunda kuruluk yapıp diye duydum ben şimdi almıcam o yüzden sonrafan ihtiyaç duyarsam alırım