Nesliserhat Dün doktora gittim 5 +3 günlük dedi kalp atışı yok dedi haftaya tekrar gel olmazsa alacaz dedi böyle bir durumla karşılasan var mı 😢😢😢
Hamilelif Nesliserhat daha çok erken canım ya bende 5+3 te gittim sadece kese görürüz dedi doktor sen içini ferah tut
Oknry09 Nesliserhat umıtsuzluğa kapılmayın lütfen öyle doktorlar varki benimde 4 haftalıkken gittiğimde banada kese faln yok demsti Allah Böyle doktorları bildiği gbi yapsın o pskolojiyi biliyorum ama sıkma canını kisi7. Haftada duyuyor cok kucuk
deletedmom43 Nesliserhat Daha 8.haftaya kadar yolu var,ne meraklıymış doktor almaya. Benim bile 6+4 iken çokkkkkk azıcık görülüyor ve duyuluyordu.
Ruhilya Nesliserhat canım ben 9. Haftada duydum kalp atışı. Geç döllenme dediler. 9. Haftada ultrasonda 7 görünüyordu. Şimdi 17 haftalık olduk. Acele etme kanamam leken yoksa bekle yada başka bir doktora git
KrlMlkSelmn Nesliserhat kesinlikle 5haftalık çok erken bende 7.haftada duydum Ayrıca 6haftalıkken doktora gittiğimizde asıl kalp atışı duyulması sıkıntı demişti kese açıktaysa duyulurmus
hnurkaan Saçmlamasın ya bnde gittim 8. Haftada duyduk kalp sesini daha kesesi yeni oluşmuştur bi müsade ederse kalbide oluşacak !!
Faziletttt 9. Haftada duydum kızımın kalp atışını korkma cnm inşallah tez vakitte duyarsın bebişinin kalp atışını
Sezen07 Nesliserhat çok küçük daha keseyi gördünüz daha çok yeni 9. Haftaya kadar beklemelisin ki o zaman duyanlar var sen bekle sabret allahın izniyle duyarsın bizde 6. Haftada duyduk 5. Haftada kese yi gördük ama arkadaşım 9. Haftada duydu sen içini ferah tut