Kaderrr61 22_07_18 masallah canim doktorunla dogum şeklini konustunmu acaba daha erkenmi bilemedim haftaya kontrolum var
Minnosunannesiii Kaderrr61 walla bilemiyorum sonra geçen ıkınmayı deneyeyim dedim dişim ağrıyo yaa diş ağrısı yüzünden ıkınamadım😂 allah korusun doğum anında da ağrırsa 🤣🤣 naneyi yedim valla
22_07_18 Kaderrr61 salı günü randevum bu hafta şeker yükleme yapılcak canım doktorum bu konuda bişey demedi büyük ihtimal sezeryan olurm canım ikiz gebelik çünkü bide erken olma durumuda var
mucizemm_3 Smyy00 rabbim hayırlısını versin.. ben çocuk düşünmüyordum.. kızıma bir kız kardeş olsun diye 10 sene sonra doğurmaya karat verdim ama kısmet rabbim bunu hayırlı görmüş demekki çok nadir kız var geneli erkek
Smyy00 mucizemm_3 mayıs ayını özel olarak bilmiyorum ama 2021 doğumlu olacaklar etrafımızda hep kız bizimde kız hiç erkek yok eşimin bütün arkadaşlarının kız çocuğu olacak bizim gibi, Rabbim herkese hayırlısını versin inşallah :)
Kadriye_sekerci Son 71 gün kaldı. Allah izin verirse. Kızım olucak. Bugün bi tuhaftım ama. Arada böyle aşağıdan vurdu kasıklarımda kasılma oldu falan
Mltm Kadriye_sekerci benim de 77 kaldı ve aynı şekilde aşağıdan vurdu öğleden beri canımı yaktı anlamadım
22_07_18 Kadriye_sekerci endişelenme canım aşağıya vurması normalmiş bellilerde hep aşağıda hareketlerini hissediyorum doktora sordum normal dedi rabbim sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
mucizemm_3 Smyy00 benim çevremde çok hamile yok ama forumda genelde Mayıs ayı için konuşuyorum geneli erkek nisan ve haziranda genel kız diye yazıyorlar amin inşallah
Irmakveannesixjd Kaderrr61 benimde hiç bir fikrim yok 😂😂😂benimde konturolüm 2 3 hafta sonra. tam 30 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum😂😂 inşlh kolay Doğum yaparız rabbim sağlıkla kucagımza almayı nasip eder inşallah 🙏🤱🤰🤲