mucizemm_3 Minnosunannesiii normal mi sezeryan mı bakarsın benden önce doğurursun 😊inşallah o günleri çarçabuk görürüz
Minnosunannesiii mucizemm_3 bilmiyorum ki doktorum birşey demedi daha 😂 bende zaten şimdi sezeryan desem iki saniye sonra yok yok normal sonra yada sezeryan olsun ya offf acaba normal mo sezeryan mı bilemedim şimdi modundayım😂😂😂😂
Kaderrr61 Kaderrr61 kizlar doktorunuzla dogum şeklini konustunuzmu ben henuz konusmadim daha erkenmi sizce
Kaderrr61 Irmakveannesixjd canim doktorunla doğum seklini konustunmu acaba daha erkenmi haftaya kontrolum var😂
mucizemm_3 Minnosunannesiii rabbim hakkınızda hayırlısını versin. Benim kızımda sezeryan oldum şimdiki doktorum sezeryan sonrası normal doğumu destekliyor ama bakalım hayırlısı ne olur bilemem
Irmakveannesixjd Kaderrr61 benimde hiç bir fikrim yok 😂😂😂benimde konturolüm 2 3 hafta sonra. tam 30 haftalıkken gitmeyi düşünüyorum😂😂 inşlh kolay Doğum yaparız rabbim sağlıkla kucagımza almayı nasip eder inşallah 🙏🤱🤰🤲
Minnosunannesiii Kaderrr61 rüya gördüm ben normal doğum yapıyorum yatakta uzanmışım normal hastane odamda 🤣 sonra hemşireler gidiyo bi bakıyom bebek yatağa düştü 😂 sancısız hemde 🤣🤣🤣 ona güveniyorum valla
Kaderrr61 Minnosunannesiii haha güldürdün beni canim sana sinyal gelmiş ozman normel doğumda karar kıl 😂😂😂
mucizemm_3 Smyy00 rabbim hayırlısını versin.. ben çocuk düşünmüyordum.. kızıma bir kız kardeş olsun diye 10 sene sonra doğurmaya karat verdim ama kısmet rabbim bunu hayırlı görmüş demekki çok nadir kız var geneli erkek
Minnosunannesiii Kaderrr61 walla bilemiyorum sonra geçen ıkınmayı deneyeyim dedim dişim ağrıyo yaa diş ağrısı yüzünden ıkınamadım😂 allah korusun doğum anında da ağrırsa 🤣🤣 naneyi yedim valla