Selinaymurat Derinsmom Allah yardımcınız olsun inşallah şifanızı versin Rabbim ağrılarınızı dindirsin zor oluyor
Cennetulmeva Selinaymurat bizde 31+3 olduk bugün bayağı zorluyor ağrılar kasık bel kalça hatta bacak aralarım vajinaya doğru ağrılarım var sağ bacağımı kaldırıp indirmek çok fazla can yakıyo
Selinaymurat Cennetulmeva anlıyorum sizi Allah hepimizin yardımcısı olsun o kasık ağrıları en çok can yakanlar oluyor Rabbim bizlere dayanma gücü versin inşallah şifa versin sabredelim bebeklerimizi sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağımıza alalım
Selinaymurat Sevil2204 inşallah Amin hepimiz bebeğimizi sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağımıza alalım
Tugbaslan3458 Selinaymurat 34+3🙋🏻♀️ dun geceden bel ağrısıyla uykusuz kalan bir anne olarak bende burdayım Allah yardimcimiz olsun sağlıkla bugünleri geçirip evlatlarimizi kucağımıza almayı nasip etsin 🤦🏻♀️ ilk defa yaşadım ara ara yoklayan bi agriydi ama sancidan kıvranıp tuhaf sesler cikarmistim çok canım yandı sabah esim duşa sokup sırtıma masaj yaptı biraz iyi geldi bakalım daha bizi neler bekliyor 😢
Selinaymurat Tugbaslan3458 Allah yardımcınız olsun inşallah şifanızı versin Rabbim tez zamanda ağrılarınızı dindirsin benimde ağrıdan ne uyuyabildim ne dinlenebildim artık uyumaya çalışıp yinede ağrıyı unutmaya çalışıyor insan ama onlar için sabredip dayanıcaz inşallah
Samira34 bnde 32 haftlk gebeyim bgun canımı cok acıtıyor rahmıme vuruyor resmen cıkacak sanıyorum korkuyorum 🥺🥺
Selinaymurat Samira34 ayy tam ben gibi bende öyleyim kontrole gidene kadar içimde bir korku merak okuyor hep ondan dolayı
Glnsn Ben de 33 teyim. Halsizlik ve gece uyuyamama başladı. Sol tarafıma yatmaktan sol kolum uyuşuyor artık. Ve gece saat basi tuvaletteyim😬😬😬😬bir de 2 yasinda oglum var onla da ilgileniyorum iyice yorgunluk artıyor.ufak cocugu olan var mi aranizda😊
Mapleleaf Bende 33+4 um bebek donmemis herhangi bir sey hissetmiyorum sizin gbi gayet normal gidiyor durum kasilma vs baslamadi ne zaman baslar acaba?
Selinaymurat Mapleleaf bende kasılma felan oluyor ama yani yinede doktora kontrole gittiğimde öğrenicem aceba bu kadar ağrı kasılma normal mi diye
Attent Selinaymurat valla 32 de benim kasık agrim cok sidettli vardı nts girdim sanci cikti doktorda kramp falandir dio tabi sanci çıkınca oda şaşırdı acilma yoktu evde dinlen dedu erken dogum olabilir 34+şükür
Selinaymurat Attent ayy bende öyle olmaktan korkuyorum birde benim bir süredir erken doğum riskim de var ondan dolayı plasenta aşağıdaymış onun için Allah yardımcımız olsun hepimizin inşallah sizinde sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağınıza alın büyütün inşallah bebeğinizi de
Agnes Selinaymurat Biraz ev işi yapayım, yattığım yerde dönerken bile acıyor belim. Özellikle sağ taraftan ağrı oluyor kuyruk sokumunda.
Selinaymurat Agnes Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah evet gerçekten kasık ağrıları felan bazen zor duruluyor inşallah tez zamanda geçer bu ağrılarımız sızılarımız