Selinaymurat Bugün çok fazla bel ağrım arttı kasıklarım dada ağrı arttı sizin durumlar nasıl anneler?
isimsizbiranne Selinaymurat burda da aynı dostum 32deyim bel ağrısı vurgun gibi valla bacaklarım tutmuyor
Sevil2204 Selinaymurat bende aynı durumu yaşıyorum ya bebek hareketleri normal de kasık ve bel ağrım var 33 haftalığım bu arada
Mutlulugumm123 Selinaymurat 33 haftamdayim halsizlik çöküyor banada yatasım var hep ev işi hak getire kasikda bir baskı mevcut hepimiz sagsalim kavuşalm bebislerimize 🙏🍀
Defneprensesannesi Selinaymurat bizde 31+4 olduk bel agrım nefes alamama artık son aylardayız cok agırlaştım cok yitiyor kasıyor agırlık veriyor bunada cok şükür rabbim kolay gecirsin saglıkla kucagımıza alalım inşallah 💓
Selinaymurat Sevil2204 evet ve baya fazlalaştı bugünde oturamıyorum uzanamıyorum çok fazla arttı Allah kolaylık versin bizlere dayanıcaz artık
Selinaymurat Mutlulugumm123 Amin inşallah Allah kolaylık versin aüğrılaürımızüı hepimizin kolaylaştırsın inşallah
Selinaymurat Cnasze Allah yardımcınız olsun inşallah zor oluyor evet Rabbim bizleri korusun ağrılarımızı dindirsin
Selinaymurat Defneprensesannesi Amin inşallah hepimiz sağlıklı huzurlu mutlu günlerde kucağımıza alalım Rabbim ağrılarınızı dindirsin inşallah
efruzzz Selinaymurat 32+2 den slmlar bel agrisi fena vurmaya basladi ama ece vahapoğlu nun videolarindaki bir kac hareketi yapmaya basladim pelvik agrisi icin de onun hareketleri iyi gelmisti sanki biraz rahatlatti deneyebilirsiniz
Selinaymurat efruzzz teşekkür ederim denerim inşallah iyi olur sizinde ağrılarınız dinsin inşallah Rabbim hepimize kolaylık versin
MervErdo Değişik bi ağrım var ya kasıklarıma ve orama vuruyo bebekte toplanmalar nefesimi kesiyo normal mi bilmiyorum ama canımı okuyo
Selinaymurat MervErdo aynen bende olanlar bende birşey mi var diye düşünüyorum kendimi iyice strese girdiriyorum
efruzzz Selinaymurat aminnnn 🤲 ben evden çalıştığım icin yürüyüş yapamiyorum varsa sizin oyle bir sansiniz oda iyi gelecektir mutlaka ben cikamadigim icin gunluk o hareketlere bir kac dk mi ayirmaya calisiyorum
Selinaymurat Senanurr9595 demekki bu zamanlarda hepimizin olan durumları peki ne zaman doktora gitmiştin iz en son hiç sordunuzmu ben bir süredir gitmedim de
efruzzz Selinaymurat o zaman doktor neyi onerirse onu yapmalı o hareketler içinde gecerli rabbim yar ve yardimcimiz olsun