Almila_koncuy48 Yspnr kırık normal doğum için sorun oluştururr dedi doktorum .ben ortopediye gitmedim Kırık oluğunu film çekmeden anladılar mı ?
Yspnr Almila_koncuy48 bnmki gebelikten once kirildi o yuzden film cekilmisti cekmeden anlasilmiyor zaten.1 yilda kendiliginden iyilesecek iyilesmezse ameliyatla alcaz dedi bnde ortopedik minder ile idare ediyorum.