Ben 8 aylık hamileyim 5. Ayımden beri bu ağrıyı çekiyorum hiç bir şekilde sert bir yere oturamiyorum otursam kalkamıyorum her ay daha da çok artıyor ağrısı şuan bunu yazarken bile ağrısını hissediyorum 😂 gebelikten dolayı birşeyde yapılmıyor ağrısını çekiyorum mecbur 😐 sizinki daha erken başlamış valla Allah yardımcınız olsun 😐🙏