minikturta Mom8899 âmin çiçeğim 😍 ohooo daha çok varmış ama bizim tayin diye bisey yok malesef biz istemedikçe 😀😀 infaz koruma benimde eşim 🙂
Mom8899 minikturta Valla sizinki daha iyiymiş 😂 evet çok var daha, Rabbim canlarını sağ etsin de tek 🥰 bu arada kaç yaşındasın Kırıkkalenin tam neresindensin? 🥰
minikturta Mom8899 aynen öyle aslında bi nevi güzel bisey uzakta olmak hele ki şu dönemde 😍 merkez köy olarak da delice 23 yaşındayım peki ya sen? 🙂
minikturta Mom8899 ne kadarlik evlisin🥰 evet aslında Kırıkkale heryere yakın heryerden bi tanıdık mutlaka çıkıyor belki kurcalasak seninle de çıkar öyle değil mi 😀😀😀
Mom8899 minikturta maşallah 🧿 valla görüşmek tanışmak çok isterdim ama burda yasak kullanıcı adı vs vermek 😕
tonbikinannesi BirEn merhaba tekin kale doğumu yaşam hastanesinde mi yaptırıyor bi de doğum ücretini biliyo musunuz
BirEn tonbikinannesi evet yaşam Hastanesi’nde yaptırıyor sanırım 6_7 bin civarı pahalı baya. Yaşam ise 4-4.5 arası
Yeni-6 BirEn yaşamdaki bütün doktorlara bin basar ama 4 bin yaşamdan herhangi bir doktora vericeğime tekin beye 5 bin veririm
tonbikinannesi Yeni-6 5 bin se yine iyi ankara krıkkale civarı doğum ücretleri pahalı bayağı bi de sezeryan normal aynı mı ?
BirEn tonbikinannesi büyük ihtimal var arkadaşım Tekin hocada yaptı iki ay oluyor iki hafta hastanede kaldı bebekte enfeksiyon varmış muhtemelen küvezdir
Mucizem71 Yeni-6 yeni gördüm yazıları bende tekin kaleye gidiyorum kesinlikle tavasiye ederim her soruya teker teker cevap vermesi çok güzel 🤗
tonbikinannesi Mucizem71 biraz bahseder misiniz ben Çok uzağım şu an farklı bi şehirden geleceğim doğumum için doktor araştırıyorum detaylısını kendisi mi yapıyor