Gzgnx şöyle anlatayım ben daha önce kürtaj oldum ihtisasta orda baya perişan ettiler ilgilenmediler doğru düzgün sonra hamile kalmadan önce Abdülkadir beye gittim kontrollerimden 2 ay sonra hamile kaldım devam ettim ama diğeri sorunlu gebelik olduğu için insan herşeyi merak ediyo ve özel sonuçta ilk zamanlar gidiyoduk ama sonrasında fark ettik detaylı bişey anlatmıyo sorarsan söylüyor ultrasonlar keza aynı şekilde boy kilo vs.hiçbişey söylemiyo telefon numarasını verdi elmadağda olduğum için mesajlarıma 2 3 gün sonra cevap veriyordu şuan ankaraya gidiyorum doktorum ultrasonda herşeyi anlatıyo rahim uzunluğunu bebeğin suyunu kilosunu vs. aklımda soru kalmıyo mesaj atıyorum gün içerisinde cevap veriyo Güler yüzlü rahatlatıyor herşeyden önce Abdülkadir bey mesela çok emin konuşamıyodu yani ağzından kerpetenle laf alıyorduk diyebilirim canım sıkıldı değiştirdim paket aldım yaşamda aynı fiyattı şuanki gittiğim yerde aynı