dmlkrcck tatlım 1 haftalık zaten gebe olmamış olıyorsun. Yani sen adetinin ilk haftası gebeliğin ilk haftasında olmuş oluyorsun . Yani yumurtaların henüz yeni yeni oluşuyor olsa bile aslında gebeliğin ilk haftası olarak kabul ediliyor. 2 haftalık hamilelikte yumurtlama sürecinde ve döllenme sürecine denk geliyor. Ancak adetinin 3.haftasının sonuna doğru gebeliğini öğrenebilirsin buda 3 haftalık hamişlik demek oluyor 😊💕