Gkc123 çok tatlı heyecanlar 🥰 merakla bekliyorum 🤗 açıkçası ben 17 sinde hastaneye kan tahlili yaptırmak için gittiğimde yoğun kar nedeniyle ayağım kaydı ve düştüm o an ki korkumu anlatamam :( sonra acile gittim durumu anlattım açık beni kadın doğuma yönlendirdi oyuzden ultrason ve kan testi yaptırdılar. Ama cookk şükür bebeğim beni bırakmadı iyiyiz şuan elhamdülillah 🤲