hm35 babymam0304 omron markasına bakın mutlaka, sağlık ürünleri üreten bir marka. ananem kullanıyor yıllardır memnun
NilayRuya egemommm ahahahahaha 😁😁 yok yok yanlış olcmuyor ben güveniyorum tansiyon aletime😁 benim eşim de aksine rahat ama fazla evham da iyi değil kendimden biliyorum 😁
egemommm NilayRuya iyi bari sevindim o zaman başka aldırmayayım gereksiz yere durmasın fazladan 😀😀 evet fazla evham iyi değil hep ben sakinleştirmeye çalışıyorum ,hamile olan o sanki 🤭😂😂
Neslihan1903 babymam0304 omron veya braun tavsiye ederim kaç kilosun birde bu önemli kol monşonu için
NilayRuya egemommm aldırma canım çok pahalılar ya yazık günah çünkü çok güzel bir alet boşuna para vermeyin☺️ sen doğururken o 9 dogurcak😁😁😁
magnolia_ babymam0304 omron cnm omron marka kullanıyorum en iyisi zaten tavsiye ederim m2 basic üzerinde bu şekilde yazıyor modeli bu olmalı
egemommm NilayRuya ahaha gözümde canlandrdım bir an 😂😂 Allah herkese nasip etsin çok güzel duygular bunlar 😊
ahsnkrmz babymam0304 alacaksanız eğer omron harici bir marka almayın.en doğru sonucu o veriyor.hastanelerde de en çok o kullanılıyor.