58-ilkay Feride21 bende 7 haftalık hamileyim çok şükür tabi dikkat etmek gerekiyor ağır işler ev işi filan yapmak yasak ilaçları düzenli kullanmak gerekiyor sağlıkla kucağına alırsın inşallah
Feride21 Tazecik1anne ben kullanıyordum oksapar transfer den sonra 2 defa lekelenmem oldu doktorum bıraktırdı kullanmıyorum
Feride21 Dnz0601 bende aynısı oldu ecoperin le oksaparı kullanma dedi bende transferin 5. Günüydü galiba bıraktım
World Feride21 kabız olmayın o yüzden lifli beslenin dedim. Bol su için. Yürüyüş falan yapmayın bence. Dinlenin bol bol evde saatte bir hareket etseniz yeter. Düşük riski olan zamanlar geçtimi istediğiniz kadar gezin yiyin için.
Feride21 World henüz doktor muayenesine gitmedim 26 sında gideceğim doktorum bana tavsiye verir diyorum
Tazecik1anne Ben kullanıyorum sonuna kadarda kullanacaksın dedi ama kan değerlerim gayet normal neden kullandırtıyor anlamadım coraspirin zaten kullanıyorum iğneyi bırakmak istiyorum