Cigdem91 Ozlm35 2,5 u geçmesin istiyor doktorlar gebelikte benimde 3,46 ydı ilaç kullanıyorum 1,67 düşmüş kullanmayada devam edicem galiba
Meryemaskerden Cigdem91 doğumdan sonraki 3ay bile devam ediceksin demisti doktor bana cnm hemen birakilmiyor
Cigdem91 Meryemaskerden doğrudur onu bilmiyordum troitim yok normalde gebelikte çıktı bakalım hayırlısı
Arya92 Benim 2nin altındaydı 37.haftadayim 2.77cikti.doktorum 2nin altında olmalı demişti ama tahlili devlet hastanesinde yaptirdim bu doktorda sonucun güzeldi dedi.kendi doktoruma p.twsi gostericem