Ozlm35 Kizlar 30 haftaligim bugun tahlil yapldi tsh degerim 2.77 ckms ilac kullaniodum yukselmis yine doktor 2 hafta sonra gel sonuclara bakarz dedi smdi nettten baktim sonucuma normal degeri kac olmalydiii biliomusunz
AycanFb Ozlm35 2.5 aralığında olması lazım canım hamilelikte bende de var hep bu denge üzerinde eşitliyoruz.
Cigdem91 Ozlm35 2,5 u geçmesin istiyor doktorlar gebelikte benimde 3,46 ydı ilaç kullanıyorum 1,67 düşmüş kullanmayada devam edicem galiba
srpry 2,25 den kucuk olmali dedi benim doktor. o referans degerleri normal kisiler icin hamileler icin daha dusuk degerler normal sayiliyormus.
Meryemaskerden [bilinmeyen] ama cnm o referans aralıgı gebeye göre olmuyor normale göre iyi deger olabilir ama gebelikte 2.50nin altinda olmasi lazim tshn
Ozlm35 Kizlar bnde bekarlktan beri var ve bnde ilac kullaniorm gebelgmi ogrendgm an dusuktu sonra bianda yukseldi ilacı 100luk sadece 2gun kullan 75ligide 5gun kullan dediler sonra 1.93e dustu 75e devam dendi e demek 100lugu tekrar haftasnlari almam gerekicek
CansuDemir Benimde 7 sene evvel hipotroid vardı sonra düzelmişti.5 yıldır sorun yoktu düzenli kontrollerde. 1 ay öncekş tahlile kadar iyiydi, eveli gün yüksek çıktı.Daha önceden kullandığım için, Levotiron 50mg başladık. Endokrinolojideki doktorum ile kadın doğum doktorum, gebelerde TSH değeri 2.50 altında olmalı dedi.
Meryemaskerden Adabahar tiroid hormonu cnm tahlilde tsh die yaziyor birde serbest t3 t4 falan degerleri var onlarda tiroid hormonu
Meryemaskerden sudamlasi vallahi cnm düşüklüğü icin bisey diyemem benmkide yüksekti ilac kullaniorum ama.bazi degerlerimde dusuktu t3 t4 falan ilaca baslayinca onlarda normale döndü
Adabahar Meryemaskerden he benim 1,5 muş canım sağol bilgi için benimde karaciğer enzimlerim yüksek çıktı :/