Drnzgn Rengin_ tesekur ederim inşallah rabbim hepimizi bir avazda kurtarır sağlıcakla kucağımıza almayi nasip eder 🙂
Drnzgn Khrmnuray aynı bende oyleyim gitmeyim bakmayim saymazsak çubuk geçer diyorum ama elim durmuyir günlük 10 kere girip bakıyorum
Drnzgn Gzlmls ben en son gittiğimde 2750 Gramdi Çarşamba kontrol var bakalım kaç kilo olmuş sizin ki kaç kg
ZeyHus33 Ortmenanne16 aynı günüz bizimde cantalar hazır carsamba ev temzligi yapıldı hafif hafif bel agrısı kasık agrısı halsizlik basladı daha doktora gidemedm bide mantar var altta malesf bakalm bizde bekliyorz
Gzlmls Drnzgn bende minyon tipli bi insan değilim bana bakarak bi sorun yok dedi bende korkuyorum bazen sorun olurmu iri olması diye ama bende yapılı bi insan olduğum için normaldir inşallah
Gulsummyuksel Gulsum1205 Ben ayırt edemiyorum. Neye göte sancı demiliyor 😂z sadece göbeğimin altında ağrım oluyor arada. Birde adet sancımsı şeyler yaşıyorum. Bugün 35+6 bitiyorr
Gizmsnyzz Drnzgn suyu azaldığı için doğumu başlatmamız gerekiyor kilo alımıda yavaş maalesef o yüzden yarın çatı kontrolünde çarşambaya normal doğum mu başlatcaz sezeryanmı olcak belirlenicek 🙈
Defneprensesannesi Drnzgn doguma girerken ve cıkarken ilk ve so ictigin su zemzem suyu olsun cnm dogumu kolaylaştırır hemde sevapmış
Drnzgn Gzlmls siz minyon değilseniz sıkıntı yok bana doktor dikkat et çok kilo almasin yoksa normal doğum yapamazsın dedi
Kubrabulut Rengin_ merhaba, bende bu konuda çok eksik hissediyordum. Uzun araştırmalar yaptım ve bir YouTube videosu çektim. Belki halaa eksiklerim vardır ama isterseniz bir bakın, sizin içinde fikir olur ☺️
Kubrabulut 12hafsagunkokkaya96 spinal anestezi sonrası baş ağrısı ve gibi durumlar oluyormuş. Sade kahve hem ilacın etkisinden çıkmayı kolaylaştırıyor hem de baş ağrısını en aza indiriyormuş
Drnzgn 12hafsagunkokkaya96 sezeryan doğum sonrası baş ağrısı için ve narkozun etkisinden daha erken ayıka bilmek için