Drnzgn Gzlmls bende 10 günde 1 gidiyorum bakalım nasıl olacak aşırı derecede heycan var bazen hala inanamıyorum günler de geçmek bilmez oldu 🙂🙂
Gzlmls Drnzgn evet canım dediğin gibi zaman geçmiyo artık hayırlısıyla kucağımıza alalım yavrularımızı 💞
Gzlmls Baharbek devlet hastanesinemi gidiyorsun canım çatı muayenesini herkese yapıyolarmı bana daha öyle bişey demedi doktor
Drnzgn Gzlmls ben hem devlete hem özele gidiyorum dün biraz regl sancısı gibi sancım vardı devletin kadın doğum aciline gittim hemen catalda açıklığa baktılar
Baharbek Gzlmls yok canım özele gidiyorum 37. hafta gel çatı muayenesini yaparız dedi 34 te gitmiştim en son o zaman söyledi kimisi 38. hafta falanda yapıyor bı daha gittiğinde söyler mutlaka baya yaklaştık zaten doğuma 🤭
Ortmenanne16 Drnzgn bende ilk defa oldum nst 25lerde çıktı doktor sancı bile sayılmaz aslında ama rahim doğuma hazırlık aşamasında bu güzel bir şey tepkisiz değil yani dedi sanırım haftaya bugün çatıma bakacak
Gulsum1205 Hazırlıklar tamam çantam hazr ama bsey merak ettm kararsız kaldm emzik ve biberon gerekli mi Bn ilk ilkde lazm olmadı yani bilemdm koysam mı bizde 36 haftaya 1 günümüz kaldı sancılar kasılmalar 33 den beri var bizde
Drnzgn Gulsum1205 ben emzik kullanmak istiyorum yani bebeklerde çok hoşuma gidiyor o yüzden doğar doğmaz vereyim ki alışsın dedim Biberona gelirsek te ilk an sütüm gelecek mi gelmeyecekmi bilemedigim için aç kalmasını da asla istemem çantamda bulunmasında fayda var diyerek biberon ve mamasını da alıp koydum
Gulsummyuksel Gulsum1205 Ben ayırt edemiyorum. Neye göte sancı demiliyor 😂z sadece göbeğimin altında ağrım oluyor arada. Birde adet sancımsı şeyler yaşıyorum. Bugün 35+6 bitiyorr
Gulsum1205 Drnzgn hm anldm süt gelmezse Bnm ilkinde şırınga ile vermişlerdi ondan bilemdm emzik de ilk başta tutmadı 2 3 aylıkken tuttu sonra hemn de bıraktı bunda nasl olur bilemiyorum
Drnzgn Fasulye-87 o işleri kayinvalidem ve anneme bıraktım dogumdan sonra hoşaf çorba flan onlar getirir aklimdayken söyleyim birde normal doğum gibi gözüküyor ama son dakika ne olacağı belli olmaz Nescafe koyucam Çantay doğumdan sonra iyi geliyor Muş
Drnzgn Gzlmls ben en son gittiğimde 2750 Gramdi Çarşamba kontrol var bakalım kaç kilo olmuş sizin ki kaç kg
sntn Drnzgn bende o yüzden gitmedim zaten bir de hastane biraz uzak doğum olsa düzenli olur dedim kendi kendime
Drnzgn Khrmnuray aynı bende oyleyim gitmeyim bakmayim saymazsak çubuk geçer diyorum ama elim durmuyir günlük 10 kere girip bakıyorum
Drnzgn Rengin_ tesekur ederim inşallah rabbim hepimizi bir avazda kurtarır sağlıcakla kucağımıza almayi nasip eder 🙂