MiniCooperAnne @1mucizemmmmm Ben de kilolu sevmiyorum. Zararli olarak goruyorum ayrica ilerisi icin.., Onun disinda zayif kiz arkadasimin bebegi kilolu.. Fazla da yemek, vitaminlet vs gibi seyler cok fazla yuklememek gerek.. Yemiyorsa da zorlamamak.
1mucizemmmmm MiniCooperAnne evet konuda bende katıyorum ablamın doktoru bebeğiniz yada çocuklarınız yemek yemiyorsa zorlamayın ztn kendisi açıktın da bebekler ağlar ve yer çocuklar da acıktığını söyler demiş ve cidden öyle olmuştu 😄
BurcuP 1mucizemmmmm ben de normalde 48 kilo civarıyımdır annemde gençken öyleymiş , ben de kızım da 2750 doğduk. Çok da iyi yedim ama yok ne ben çok kilo aldım ne bebek. Gayet de sağlıklıyız çok şükür 😅
1mucizemmmmm BurcuP Ben senelerdir kilo alamıyorum fazla yemekle aram iyi değildir ama bebek den dolayı sırf bebek vitamin alsın aç kalmasın die yiyorum ilk çocuk olduğu için ne kadar yemem gerek bilmiyorum bol bol yemeğe başladım 😄😄
EdanurZ 1mucizemmmmm 43 kiloyla hamile olduğumu öğrendim 67 kiloyla doğuma gittim kızım 3375 doğdu genetik bence senin şuanki kilonla ilgili değil bence canım ben 4.5 kilo doğmuşum eşimde 2.5 kilo doğmuş kızım ikimizin ortası oldu😂
1mucizemmmmm EdanurZ ilk çoçuk olduğu için bide ben 48 50 eşim 90 95 kilo acaba hangi tarafa çekicek yada bizimki de ortası olacak 😄
1mucizemmmmm Zynp63 hem çok tatlı hemde de çok şirin ve çok güzel kaderide kendi gbi güzel olsun inşallah😍😍🥰🥰♥️♥️
Beyzan 1mucizemmmmm ben 25 kilo aldım gebelikte. Bebeğim 3400 Gr doğdu boyu uzundu anne baba uzun olunca tombik bir çocuk değildi. Arkadaşımın bebeği 2800 doğdu ve hala zayıf bir çocuk. Dr de anne minyon baba minyon size çekmiş diyor. İnşallah sizin bebisiniz de sağlıkla gelir 😍
1mucizemmmmm Beyzan benim eşim kilolu ailesi de öyle bide kalıplılar eşimin ailesine çekerse kilolu ve kalıplı olur 😄 ama ben fazla kilo ve kalıplı istemiyorum biraz kilolu istiyorum çok tatlı oluyorlar ama Tbi önceliğim sağlılıklı olması 😍🙏🏻 İnşallah bebeklerimiz sağ sağlım gelirler ♥️😍🥰
1mucizemmmmm Zynp63 adı tam kendisine uygum çok şirin çok tatlı maşallah 😍 kız çocukları nedense daha şirin tatlı sevecen oluyorlar her yaşlarında ayrı bir şekerler 😍😄
1mucizemmmmm Neslihan1903 doktorum da bana süt kırmızı et meyve sebze ye dedi ekmek fazla tüketmememi söyledi ama ben nedense hamurlu şeyleri de yiyorum doymuyorum yoksa 😅 50 kiloyum ama 😄
Neslihan1903 1mucizemmmmm olsun canım doktorunu dinle gebelik şekeri tansiyonu 50 kiloya bakmıyor onları sağlıklı beslemek için bir hakkımız var temeli karnımızda başlıyor hamuru sonra yeriz inşallah 🤗 tabiki azıcık ucundan yiyorum ama sağlıklı olsun istiyorum minnak kızım 🤗