1mucizemmmmm Annişler çok Merk ediyorum sosyal medyada bazı bebekler kilolu oluyor obez gbi değil normal kilo çok tatlı oluyor bu bebeğe mi bağlı yoksa fazla yemekle yada yendiğimiz gıdalarlamı alakalı 😄
BurcuP 1mucizemmmmm bence genetik 1 numaralı faktör anne zayıfsa bebek de Öyle oluyor anne tombişse bebek de genetik olarak kiloya yatkın oluyor. Benim kızım benim gibi zayıf mesela.
EbrKzlky 1mucizemmmmm valla bizim doktorumuz bize bakınca kendinizden çokta farklı bi bebek beklemeyin demişti 😂 3kg belkii doğar demişti eşimde bende çok zayıftık çünkü dediği gibide oldu oğlum 2800 doğduu
HemsireAnne01 1mucizemmmmm bizde genetik malesef.. bende hafif kiloluyum esimde öyle.. ilk bebisimiz 37+0 da 3600 gr 52 cm dogdu, simdiki hamileligimde de 34 haftadayim bebek 3 hafta önden gidiyor. Beslenmem coook coook dikkat etmeme ragmen iri bebek oldu ,🤷
Buketkucuk 1mucizemmmmm genetik faktörler de etkiliyor, annenin yediği besinlerde. Bebeğe kilo aldıran şeyleri yerseniz kilo alacaktır bence🙏🏼🤭
1mucizemmmmm BurcuP ne kadar yersek yiyelim bebek kilolu olmaz demişlerdi sadece kendin alırsın kilo dediler 😄 demek ki dediniz gbi anne baba nasılsa bebek de öyle oluyor 😄
1mucizemmmmm Sermec27 biz ailecek 48 50 kiloyuz 4 kız kardeşiz eğer bana çekerse kılolu olmaz o zaman 😄 4 kilo olmasını isterim bende 😄
1mucizemmmmm Buketkucuk bi kız arkadaşımın annesi süt bal balık et yedim bebekken bezini bile bağlayamıyordum demiş 😄 kız arkadaşım da sende aynılarını bol bol ye dedi 😍
Zynp63 1mucizemmmmm benim kızlarım yanaklı tombiş benim ailem öyle eşimin tarafı yanaklı değil ama kızlarım yüzden bakınca kilolu görünüyorlar yanak resmen
1mucizemmmmm Zynp63 bal yanak 😍 çok seviyorum kilolu bebekleri önemli saglılıklı olması Tbi ki ama dayanamıyorum görünce de mıncırasım geliyor 😄😄
Erimannesi 1mucizemmmmm bence genetik.. İlk gebeliğimde 4 kilo doğdu çok ii beslendim ondan dedim.. Ama bu ikinci gebeliğim şekerden dolayı diyetteyim bebek yine kilolu..
1mucizemmmmm Erimannesi maşallah nasıl tatlı olur o şimdi rabbim hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 😍🙏🏻
Sermec27 1mucizemmmmm biz de ailecek zayıfız annem babam kardeşlerim ablam zayıf olmasına rağmen oglu 4 kıloya yakın dogdu benim için kılo sorun değil 2 bucuk kılo dogsun sağ salim küveze girmeden kucagıma alayım bana yeter 🥰
Zynp63 1mucizemmmmm KbqfxX][img]https://i.hizliresim.com/KbqfxX.jpg[/img][/url] burada 2.5 yaşında [url=https://hizliresim.com/KbqfxX][img]https://i.hizliresim.com/KbqfxX.jpg[/img][/url]
BurcuP 1mucizemmmmm ben de normalde 48 kilo civarıyımdır annemde gençken öyleymiş , ben de kızım da 2750 doğduk. Çok da iyi yedim ama yok ne ben çok kilo aldım ne bebek. Gayet de sağlıklıyız çok şükür 😅
1mucizemmmmm Fevkalbeser Sermec27 rabbim hayırlısıyla sağlılık bir şekilde hepimize bebeklerimizi kucağımıza almayı İNŞALLAH NASİP EDER 🥰🙏🏻🙏🏻🥰
Neslihan1903 1mucizemmmmm ben 1800 gr eşim 2900 doğmuş ben çok korkuyordum bebeğim minnak olacak nasıl tutacağım diye gerçi şu an benim doğduğum kiloda şükür bakalım ilerleyen haftalarda ne olur bilmiyorum şu an 31+2 yim genetik artı beslenme diyelim bence sebze ağırlık besleniyorum süt yoğurt yumurta peynir hem sağlıklı hem bebeğe yarayacak şeyler diyetisyenden destek alıyorum 🤗
1mucizemmmmm Neslihan1903 doktorum da bana süt kırmızı et meyve sebze ye dedi ekmek fazla tüketmememi söyledi ama ben nedense hamurlu şeyleri de yiyorum doymuyorum yoksa 😅 50 kiloyum ama 😄
1mucizemmmmm Zynp63 hem çok tatlı hemde de çok şirin ve çok güzel kaderide kendi gbi güzel olsun inşallah😍😍🥰🥰♥️♥️
Denizcyc Dr. Kağan kocatepe bebeğin ortalama kilosunun başta genetik olarak belli olduğunu yediklerimizle en fazla 200-300 gram değiltşrebileceğimizi söylüyor. Ben bu doktora güveniyorum 😊