Benim de transferim 1 şubatta oldu… taze 2. Gün embriyosu. 12 gün sonra pozitif çıktı, şu an 4+6 dayım. İlk gün dinlendim ertesi gün dısarı da ciktim isim vardı. Transfere de arabamla gittim arabayı sürerek geri döndüm oradan çıkınca unuttum bu meseleyi, sağlıklı beslendim o kadar. Progestanı ben de kullanıyorum 3 defa 2 şer adet. Şimdiden inşallah güzel sonuçlar alın 😌