Kızlar selam ,
Haftaya nasipse sezaryen olacağım. Covid nedeni ile yanımda bir tek eşim olacak.Daha önce spinal sezaryen olan tecrübeli annelerin anılarına , tavsiyelerine ihtiyacım var 😊 Hastaneye yatış yaptınız , sonra ki süreç nasıl oluyor ? Sizi odaya çıkarınca hemen hazırlıyorlar mı ? Kan mı alıyorlar ? Nts ye mi bağlıyorlar ? Ameliyathaneye girene kadar nasıl bi süreç işliyor? Herşey normal seyrinde giderse doğum esnasında neler yaşanıyor kaç dk sürüyor. Doğum sonrası odaya gidince neler yaşanıyor. Bebeği hemen emziriyor muyum ? Ne zaman yiyip içmeye başlıyoruz vs. Bilgilerinize çok açım. Tecrübelerinizi bekliyorum 🌸😊