Sedax rahmimde incelme vardı 18. Haftada, dinlenmemi söylediler çok ayakta durmamamı söylediler. Spor yürüyüş falan hak getire. Progestan kullandım 28. Haftama kadar 34 te sancılarım gelince 37. Haftaya kadar tekrar kullandım. Sancıyı kesmesi için ayrıca doktorum bir ilaç daha verdi adı Nidicard. Bu ilaç çok işe yaradı. Yoksa erken doğum yapardım muhtemelen. Bıraktıktan dört gün sonra doğurdum ama süreç yıpratıcı oldu sürekli tedirginlik oldu haliyle.