Minikmucizemizzzzz Ysn 5+4 de yolsac göründü şuan 5+6 yız haftaya tekrar gideceğim kalp atışlarımız için 🥰🥰
BegumIscanTunc Ysn 5+2 de keseyi ve bebek oluşumunu gördüm.6+3 te kalp atışını ve bebeği tam oluşmuş gördük
Fndmrplt Ysn bebeğim adet günümle uyumlu olmasına rağmen 6+4 de sadece yolk kesesini gördüm bebeğimi 7. Haftada kalp atışını 10. Haftamda dinleyebildim her bebek aynı değil ki doktorun aksi bisey söylemediği sürece hiiç canını sıkma
Minikmucizemizzzzz Ysn canım neden stres yapıyorsun ki belki geç döllenmedir birdahaki gitmende bebeği görürsün😌
Minikmucizemizzzzz Ysn kalbini ferah tut inşallah birdahaki girmende o stres kalkar üzerinden haber et bize😌
blueberyy00 Ysn bizde göremedik kese haftamla uyumlu ama 6+2 de bebeği yolk saç göremedik doktor haftaya gel kalp atışını duyarız dedi beklemedeyim bende tedirginim
Garfield06 Ysn fotograf atsam bakar misiniz gozukuyor mu ben cok anlamiyorum usg kagidindan. Nasil yukleniyor fotograf buraya
Garfield06 Ysn bu programda anlamadigim tek şey😃 ama canini sıkma bugun bana da doktor kese tüplere cok yakin dedi Allah bilir dua etmekten ve guzel beslenip dinlenmekten baska care yok💜💙