Aysesss Selino benim esim de babasınin adıni vermek istiyor ama gobek adı olarak olacak babasinin adi adem; çınar adem veya yağız adem düsündük sizce hangisi güzel sizin adiniza gelecek olsa empati kurdum ve haydar arel haydar kuzey hoş bence 😍
Aysesss A-engin10 bende yagizi cok seviyorum ama esin babasinin adini vermek istiyor gobek adi olarak babasida biliyor gobek adi olarak olacagini yeterki konsun dedi yani bizde çınar adem ve yağız adem arasinda kaldik 😊
[silindi] HafsaZehra ömer ismi cok güzel en sevdigim isim ama oğlum olsa koyamayacagm esim dahil ailede herkes omer neredeyse 😅