Ozlemust bukabu kaç haftalıksın suan Bebek hareketlerin çok sık mı sanki benim ki ağır hareket ediyor nst ye de girmeyince korkuyorum
bukabu Ozlemust 33+4 oldum, hayır değil yani az az hafif hafif ediyor tekme değil de gerilme ittirme gibi bende nst ye henüz girmedm