Melodyy ilk benım de oturunca anlaşılıyor oynadığı yan Yatınca da☺️Ama bazen oynamıyor doktor az ederse hareket söyle dedi,normal istiyordum ama inisülin kullanıyorum tansiyonum da var o yüzden sezeryana döndü 37cı haftadan sonra alınacak martın 15den sonra