dygn çok dikkat ettiğim bişi olmadı açıkçası. Canımın her çektiğini yedim. Benim biraz oğluşa gitti kilolar sanırım☺️ Birde hamile kalmadan önce diyet serüvenim vardı. Sağolsun diyetisyenim doğru beslenmeyi iyi öğretmiş diye düşündüm. Örneğin kahvaltıdan sonra acıkırsam yemeğe saldırmadım süt içtim yanında meyve yedim ceviz çiğ badem gibi şeyler vs. Akşam yemekleri ağır yapmadım et ve sebze ağırlıklı bununda etkisi olduğunu düşünüyorum. Bol bol su içtim ödemde tutmadım cam şişemi doldurup hep yanıma aldım susamasamda içtim bunlardanda olabilir ama oğluşumun kilosu iyi maşallahı var☺️ Hepsi ona gitti