Esradiyorkii Allah bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Bende erken doğum riskliyim. Bir haftadır enfeksiyon için doktora gidiyorum. Antibiyotiğe başladım ama bağırsak enfeksiyonu için. Yalnız süt gibi pelte şeklinde de akıntım geliyor. Doktor alttan kültür vs bişey almadı sadece idrar tahlili yapıldı. Enfeksiyonu nasıl anlıyorsunuz? Yani belirtisi nedir? Ben şuan 24+5 haftalığım. Sınırdayım 29 hafta iyi kilosuda Allahın izniyle birşey olmaz inşallah.