Benim özele gidiyor olmamın 2 sebebi var, biri pandemi, diğeri devlette ekstrem bi durum olmadığı müddetçe doğumunuza doktor girmiyor, girmesi gerekirse herhangi bir nöbetçi doktor girdiği için muaynedeki doktorunuza bağlanmamak gerekiyor, bide her defasında başka doktora gidiyorsun randevu bulamayıp, benim gibi pimpirikliysen her yazdığında doktorundan cvp almak istiyorsanda özel daha iyi