Hazelkoc bunu soran herkese aynı şeyi yazıyorum bunun cevabı sende senin maddi durumun kafa yapin doktor tercihin çok çok önemli. Mesela sırf doğum parası için sıkışıp borc ödeyip huzursuz olacaksan ya da bebeğine bazı şeyleri eksik ya da daha az kaliteli almak zorunda kalacaksan devlet daha iyi.
Ya da durumun orta hallidir doğum parası bir şekilde ödenir dersin o zaman özel.
Devlet Hastanesi’nde üniversite hastanesi olur şehir hastanesi olur çok iyi bir Dr bulursun içine siner ona gidersin doğumu da orda yaparsın o zaman devlet
Ama ben çok hassas yapıliyim sanciyi tek çekemem işte iki kişilik odalarda kalamam yanımda eşim de olsun isterim vs dersen özel. Yani ben direk sana illa özel ya da devlt diyemem sen neren kararsızsin bir düşün inşallah içine sinen yerde su gibi bir doğumun olur bebisin sağlıkla gelir 😘