Minnosannesi Berkaysmom ne zaman yediniz yani doktor sırası beklerken mi çünkü ben her gittiğimde randevulu gidiyorum ama yarım saat 45 dk bekliyorum
Berkaysmom Benim gittigim yer ultrason merkeziydi canim ayrintili ultrason icin gitmistm ne zaman girecegim belliydi girmeden bi 5dk once yedim sende beklerken ufak ufak yiyebilirsin bekleme sorunun varsa
Minnakkkk Minnosannesi ıns canım saglıklı olsunlar da kız erkek farketmıyor sadece ınsan merak edıyor ıste 😀
Minnosannesi Minnakkkk ilk bebegi m cinsiyeti önemli değil dediğin gibi sağlıklı olsun da ama iste hevesleniyor insan hazırlık yapmak icin falan 🤗🤗
Elif1147 Minnosannesi canım ben geçen yiyip gittim doktor fotoraf alamadı sürekli hareket ediyorsu yüzünü kapatıyordu😂 elimzde bir foto olmadan döndk doktor çok uğraştı😂
Minnosannesi Elif1147 fotoğraf çektik ama dedigi m gibi hareketlerini video alamadım babası da soruyor bende seninki uyuyodu herhalde dedim 😁😁
Elif1147 Minnosannesi birde canım senin haftalarında bebekler çok uyurmş ondan kaynaklanmştır biraz büyürsün görürsn😂 birde doktorun uyandrsn söle biraz karnına bastırırsa tabi ki aşırı seğil uyanıyor hareketleniyor😌
Marisol bgm96 ilk kalp atışı 7-8. Haftalıktı sanırım tam hatırlayamıyorum :) normal ultrasonla duyamadık, vajinal ultrasonla duymuştuk. şuan 16 dayız. 🐣
HicranKzn Canım bence bu değişiyor ya☺️ Bende erik yedim mi bebeğim durmuyor tatlı sevmiyor hiç🤣 30. Haftaya kadar çikolata vişne suyu yok oynamıyor. Sonradan baktım ekşi seviyor
seray_35 Minnosannesi ben duydugum kadariyla cikolata ve visne suyu icerek gitmistim hareketlensin diye kipir kipirdi kesinlikle ediyo tarafimca kanitlandi 😂
Buketali Minnosannesi merhaba evet baya hareketli oluyorlar ben son girdiğimde tatlı yedim gayet iyi idi ama nereleri gösterir bilmem arkası dönükte hareket edebilir yüzünü de dönebilir o sizin şansınıza kalmış 😘