Minnosannesi Gunaydin güzel anneler sizin onerilerinize ihtiyacım var bugün 13 haftaligiz 10 gün sonra doktor randevumuz var bebegimin ultrasonda hareketlerini video almak istiyorum babamız yanımızda degi l malesef sizce çikolata yerden hareketlenir mi bebegi m ya da başka bi öneriniz var mi 😊 şimdiden teşekkür ederim
Yenianne0505 Minnosannesi gerçekten tatlı bişeyler yemenin faydası oluyor 😇 UltrAsonda coşmuş vaziyette oluyorlar 😇
tubatayfun Minnosannesi bende o haftalarda cikolata yiyip gidiyordum bakdim cok hareketliler masallah birakdim artik kontrol oncesi cikolata yemeyi 😊
SevDin Minnosannesi tok gidin ve meyve suyu da etkili olur her bebek çikolata da hareket etmiyor mesela benim bebeğim çikolatayı hiç sevmiyor 😍
Minnakkkk Bitter çikolata yıyıp gıttım ama hıc bı etkısı olmadı uyuyordu minnoş 😍sanırım daha anne karnında halaya benzıyor bızım prenses uykucu çıktı 😀😀 şimdi bı ay daha beklıcem onu görmek ıcın
Minnakkkk Minnosannesi 11+5 te öğrendım cok emin konustu doktorum şuan 17.0 hala kız demiştim kız dıyor 😀😀
Minnakkkk Minnosannesi ılk gittiğimizde hareketlıydı hatta ben bızım kız cok arsız çıktı hemen açtı orasını burasını dedım insan bi saklar dedım güldüler 😀😀 ama bu ay mışıl mışıl uyuyordu cıkolataya rağmen 😀
Minnosannesi Minnakkkk ben ellerini oynattigini gördüm doktor da ufak ufak hareket ediyor dedi bakalim 10 gün sonra tekrar gidicem belki gösterir bu defa kendini bize 😊
Minnakkkk Minnosannesi ıns canım saglıklı olsunlar da kız erkek farketmıyor sadece ınsan merak edıyor ıste 😀
Marisol Ben de tam girmeden küçük bir çikolata yedim. Çok hareketliydi. Kalp sesini zor takip etti doktor :) ama cinsiyetini gösterdi. Bence fayda ediyor.
Berkaysmom Benimkide cikolata yedigimde uyurdu 😁 visne suyuyla 2 tane tutku yedim ikisindede hareketliydi bacagini acmayan cocuk acti 😊
Minnosannesi Berkaysmom ne zaman yediniz yani doktor sırası beklerken mi çünkü ben her gittiğimde randevulu gidiyorum ama yarım saat 45 dk bekliyorum