Mvlbln Esra449 ama her bünye ayrı geç döllenme olursa sonra çıkar geçmesini bekle birde öyle yap hayırlısı olsun inşallah hakkında
Lalihhhh Ecemiz bugün bile yapsanız çıkar benim adet olmadan 3 gün önce yaptım çıkmıştı hatta erken testlerden değil normal test ile yaptim
Tuugcee Esra449 benim adetime iki gün kala çok hızlı bir şekilde ikinci çizgi neredeyse ilkinden bile daha koyuydu ama bunlar tamamen döllenmeyle alakalı ve hepimizde farklı sonuçlar gösteriyor inş gönlünce olur 🌸
Esra449 Mvlbln evet canim bekleyemiyor insan 3 gundur ust uste test yapiyotum sabahlari ama hep negatif adetime son 1 gun kaldi gecmesini bekliyip yapicam insallah cikar
Mvlbln Esra449 bugun adet gununmuydu hassas testler var aslinda ama onlardan denedin mi onlarda cikior adetinden once
Bfduam Esra449 bende 3 gün önceden yaptım negatifti. Seninki inş pozitife döner. Belirtilerin var mı?
Esra449 Bfduam uykuluyum surekli halsizlik goguslerde sisme gibi yarin adet gunum insllah olmam pozitif olur gec dollenmede oluyormus
Bfduam Dilan2912 bende 3 gün önce yaptım negatifti. Insan daha pozitife dönmez diye düşünüyor di mi? Belirtiler neydi Adet öncesi?
Dilan2912 Bfduam bel ağrısı, vajinada batma hissi, ve benim bir anda akıntım kesilmişti bir kaç gün sonra tekrar devam etmişti