Esra449 ayy erken öğrenmek iyi değil yaa insan sabredemiyor ama 🙂 benim regle 5 gün kala lekelenmem oldu 3 gün bekledim adete dönmeyince regle 2 gün kala evde test yaptım 2.silik çizgi çıktı kan vermeye gittim değerim 52 ydi ama acil doktoru regl geçmediği için bir şey söylemek istemedi sonra regl geçmesini bekledim tekrar gittim tekrar kan verdim falan ama erken olunca yapabilecek hiç bir şey olmuyor onca zaman boşuna stres çekiyor insan 1 aya yakın var mı yokmu ne olacak derken olmadı kanamam oldu değerim düşüyor vs keşke diyorum bu kadar erken bakmasaydım zaman gerçekten geçmiyor 😃 inşallah vardır bebişiniz sağlıkla kavuşursunuz🤲