Ayiss dilek hanima gidiyorum ben egepole, henüz dogum yapmadim ama doktorlarının ve ebelerinin iyi olduğunu duydum. Doktorundan da memnunum 20. Haftadayiz. Muayeneye 175 TL. En son doguma 4900 dediler. Temmuzda olacak benim o zaman artar buyuk ihtimal. 2li test için ekstra 75 verdigimi hatirliyorum, detayli için de 450 dediler. Egepol ile ilgili tek şikayetim Muayeneye eşiniz giremiyor pandemi sebebiyle.