YuvarlanamayanPandaa Kelebegim- merkezde yoğunburçun orda rezidanslar var merkezdeysen yürüyerek gidebilirsin
Elbet-birgun-kavusacagiz Kelebegim- allah yardimcin olsun canm. Git bi kadin siginma evine en azindan guvenilir bi yerdr kalmis olursun
Minay Kelebegim- canım kardeşim merkzde bi rezidansta çalışıyor istersen rezidansın ismini numarasını verebilirim temiz bi yer diğer rezidanslar gibi değil fiyatı da 100 tl civarı sanırım