shrbn25- uzun alt üst yada uzun kollu tulum giydir ama incecik olsun. Kalın bişey giydirme. Zaten gerekli durumlarda üstünü örtersin müslin yada penye bi battaniyyeyle. Ben iZmirliyim mayısta buralar bildiğin yaz. Ama yine de yenidoğan sonuçta. Çorap ihmal etme. Şapka da tak ama devamlı değil. Kafası hava alması lazım. Bende nisanda doğum yapçam inşallah. Bende ince şeyler aldım bebeğime