15 senedir hergün en az 1 paket içtim bir gün bile bırakmışlığım yoktu. Bebeğimi öğrendikten sonraki gün paketimde kalan sigaraları içtim ve daha paket almadım.Paket almamak ve ulaşamamak (Eşinden vs.)çok önemli bence, bir de ilk haftalardaki halsizlik, uykusuzluk, mide bulantısının arkasına sığınıp yoksunluk hissini atmaya çalıştım, izin kullandım günün büyük kısmını uyuyarak geçirdim. İki hafta sonra duruma alıştım evet çok canım istiyor ama paket almıyorum, e eşimden istemiyorum başka bulabileceğim yer de yok su içip oturuyorum 😊bi tane içsem başka içmem dediğim çok oldu kendime o bir sigara için paket almamaya çok zorladım kendimi, ama paket alınca biliyorum ki kesinlikle bir sigarayla kalamam.