Burcu-2910 valla canım normal de Seyhan başkente gidiyorum ama şehir hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum o yüzden 1 defa muayeneye gittim sefa arlıere gittim şansıma korona olmuştu yoktu asistanı muayene etti ama benşm için çok olumlu geçti dosyamı oluşturdu muayene uzun sürdü konuştuk ettik özel doktorumda bu kadar uzun sürmüyordu 😂😂