Merveyzc1661 evet şuan alırsak çok kalın gelebilir bebişlere ama 3 6 aylıkken sonbahara denk helecepi için şimdi aldıklarımı 3 6 aylık alıyorum 0 3 aylık olarak zıbın aldım cam biberon emzik anne bebek çantası aldım bornoz havlu müslim örtü falan aldım şimdi 26 şubatta bime bi şeyler gelecek bakacağım ama fileli küvet gelmiş onu da almayı düşünüyorum yavaş yavaş indirim kovalıyorum hepsine birden yüklenmek maddi olarak zorlayabilir😊 sizin bebişinizin cinsiyeti nedir ❤️❤️