yavrukom Temmuz annisleri birşeyler almaya baslanizmi nasıl gidiyor neler hissediyorsunuz bizimkinin cinsiyeti net değil keyfini bozmuyo hiç bu sebepten birşeyde alamıyorum 🙈
Jelibon54 yavrukom valla daha bir şey almadım kızımız olacak daha bugün puset beğendik yarın eşimle sipariş vericez ama annem halam daha şimdiden kocaman bir valiz kıyafet doldurdu hem kendi el emekleri hem aldıkları hem de halam tekstil de çalıştığı için bir sürü şey dikmiş bize daha dikecek 🥰
BegumIscanTunc yavrukom 17+2 haftayiz ben almaya başladım yavaştan cinsiyetimiz bir türlü kendini göstermediğinden bilmiyoruz bende genelde kıza erkeğe olacak renklerde alıyorum sonrasını cinsiyetimiz öğrendikten sonra alicam hayırlısıyla inşallah 🤲🤲
ikiiPrensensAnnesi Bnmde hep net erkek denildi son defa kız denildi aynı gün başka doktor gene erkek dedi şaşırdık bişi alamıyoruz 🙄🤔
Mnevvr53 ikiiPrensensAnnesi bizde öyle erkek dedi iki defa simdi ayrintilida net beli oluyomus bakalim buda desin ona gore alisveris yapcam bende
Merveyzc1661 tugbacelebii Ayniymisiz 🙈 bende hep gorumcemden aldim cogunu bir kacta hediye geldi birsey almadim diyebilir daha yaz bebekleri kiyafet icin erken diye almiyom 😊
ykbr BegumIscanTunc aa 1 gün var aramızda 🥰 bizimde yeni belli oldu önce kıza benziyor dedi sonra kesin erkek dedi birkaç kıyafet ve indirimde ki ürünleri kaçırıyorum 😄
Kedisever3535 Kızlar doğum çantası kendimiz icin ne aldınız malum.sicak.olcak hava..sort tişört takimi mi.. Gecelik mi.. üstü kısa kol alt pijama mi
yavrukom Kedisever3535 ben kapali olduğum için düğmeli ince uzun kollulardan alacağım ama kan kaybedeceğmz için bı üşüme olablr diye düşünüyorum 🌺
BegumIscanTunc ykbr 🥰🥰🥰 inşallah bizimde belli olur cinsiyetimiz 24 Şubat’ta kontrolümüz var hayırlısıyla bu sefer gösterir inşallah 🤲🤲
harece Cinsiyet öğrenemedim. Bi kaç parça eşya aldık. Genel şeyler. Beşik, anne bebek çantası, babynest, küvet seti. 16+6yım.
Muyako Bende 20+6 yim bize de erkek dedi doktorumuz. Bizde bir kaç kıyafet aldık. Şu indirimlerden arabasını aldık. Bugünde internetten beşiğini söyledik. Biraz hızlı gidiyoruz heralde 🤭 ama ilk bebek ya hep birşeyler bakasımız geliyor. Bakınca da alıyoruz 😊😊 insallah sıkıntısız kucağımiza alırız hepimiz.
Sev123 yavrukom evet almaya başladım ama cinsiyeti öğrenemediğim için ara tenk aldım bikaç bişey:) kayınvalidemle babynest yaptık:) örgü örmeye başladı kendisi:)