Darlığına yorum yapamam bilmiyorum sezeryan oldum ama ben kardeşim doğmadan anneme ağda yapmıştım yüzeysel oda ve şok olmuştum görüntü kesinlikle aynı kalmıyor gözümle gördüm sarkmış pörsümüş bir görüntü şaşkınlığımdan anne nasıl olmuş böyle dedim oda iki çocuk doğurdum ne zannediyorsun demişti 😁yani o eski halinden eser kalmıyor benim gördüğüm normal doğumda yani dışı öyleyse içi ne kadar mükemmel kalabilir bende soru işareti