denizanasi1
Yani bazı dr’lar gerçekten inanılır gibi değil ya. Yok eşiniz doğuma girmemeli soğur diyenler bile varmış. 🤬
Normal doğum tabi ki kolay değil ama inan bebek doğduktan sonra ağrı sızı kalmıyo. Benimle birlikte sezeryan olan biri vardı, kadın desteksiz yürüyemiyodu, ben sanki hiç doğum yapmamış gibiydim. Doğumdan 1-2 ay sonra da her şey normale döndü bende. Eşim doğuma girdi, 2.de de girmek istiyo. Vajinam doğumda dikiş atılmasına rağmen 5 senedir sapa sağlam. 😄