babymom- İlk kargo firmalarından uluslararası kargo firması gidin şubeden alın çünkü dağıtımları geç oluyor genelde
Minay SehnazSarp öyle bir şirket var canım bende ayın 10unda sipriş verdim upsye vermişlerdi hala gelmedi bugun kargo takipten baktım ayın 22 sinde teslim olarak görünüyor sanki yurtdışından geliyor ne saçma ya
Ogretmenanne24 Teslim edilen ürünlerin mi faturası çıkıyor sadece diğer ürünler görünmüyor faturada sipariş detayında görünüyor sadece geliyor mu ya ürünler 😔 daha önce aldım hepsi bi pakette gelmişti🤷🏼♀️