SehnazSarp ben e bebek degil ama civilim den besik aldım ups kargoya verdiler tabiki ups kargo kargomu kaybetti günlerdir kavgalarım sonucunda baska bir beşik aras kargoya verdiler bugün hem aras kargo beşik getirdi hemde ups kargo besik getirdi birbirlerinden haberleri yok ups kargo sürekli kargo kaybediyor birde çalışanları umursama konuşuyor şuanda elimde fazladan bir beşik var ısrarla almak istememe rağmen sikayetlerim sonunda illa verdiler simdi birini geri alacaklar iade edeceğim