NeslihanDuz İyi akşamlar güzel Anneler❤️ Bugün 12 haftalık olduk kontrolümüz vardı doktorumuz cinsiyet konusunda bir tahminde bulundu 🥰 Erkek bebek isim arayışına girdim önerilerinize talibim 🥰❤️
esraizmirli NeslihanDuz benimde oğlum olacak Allah izin verirse babası Göktuğ istedi birde Asaf ekledik 🥰 Göktuğ Asaf vericez belki fikir olur sizede sağlıkla gelsin ☺️🌺
Ayse2011 NeslihanDuz benimde aklımda dolananlar, Aslan , demir, ateş ,doruk ,yaman ,kuzey, emir, yekta, karan… Aslan koymayı şimdilik düşünüyorum burcuda aslan olacagı için 🙂
Esra_er Ayse2011 selam. Ben de düşünmüştüm bu ismi ama astroloji ile ilgileniyorum. Genelde çocuk isminin karakterini de taşır derler. Kendisi de aslan burcu olacaksa ve ismini de öyle koyarsanız, Çocuğunuz çok hareketli ve güçlü olmaya çalışabilir, bu da belki onun için yorucu olur☺️
Cidem_sefa NeslihanDuz NeslihanDuz bende 11/3 gittik erkek diye tahminde bulundu 😌 bizde Alparslan düşünüyoruz Allah’ın izniyle sağlıkla gelirler inşallah
BA3480 NeslihanDuz Buğra, Kayra, Yiğit, Eymen, Berkay bu isimleri çok beğeniyorum ben ☺️ 34. Haftamızdayız Berkayımızı bekliyoruz biz de inşallah 🧡
Hnfekn3416 NeslihanDuz merhabalar benimde oğlum olucak inşallah bizim hep belliydi erkek olursa eşimin babasının ismini koymaya karar vermiştik Hüseyin yanına hala biraz kararsızım Asaf, Arif, Tuna. Bakalım neye karar vericez ben anlamı güzel olan isimleri koymak isterim hep sağlıkla dogsunlar inşallah 🤗🤗🤗♥️♥️
Esosun NeslihanDuz bizimki İbrahim Ege 😊 başka hiç isim düşünmedim direk koycam düşündükçe başıma ağrı giriyor 🤪
Ayse2011 Esra_er yazdıgım isimler arasında önerebileceginiz bir isim varmı. Aslında aslan koymak istememin sebebi soyadı gürbüz olacak aslan ismide gürbüz güçlü erkek demekmiş e bide burcu aslan ne bilim varmı iyi bir analiz isim peki 🙂
Fatosef NeslihanDuz ben çınar istiyorum babası da Alparslan istiyor bakalım ya çınar alp yada çınar yağız koyabiliriz henüz düşünme asamalarindayiz 😁
Esra_er Ayse2011 isim analizi maalesef bilmiyorum yoksa yapardım. Sadece burcu için söylemiştim. Bol şans🥰
Ayd_han Ayse2011 merhaba benim oğlumun ismi Demir. Ben insanların isimlerinin enerjilerini taşıdığını düşünüyorum ve oğlum maşallah her gören diyor demir gibi diye asla kolay kolay ağlamaz çocuk oldugu için ster istemez düşüyor ve kolay kolay Ağlamıyor bile çok seviyorum oğlumun adını 🙂 Şimdide bir kızım oluyor nasipse onunda ismi Deniz olucak Benim ismimde Hande anlamı gülümsemek ve sürekli tebessüm ederim gülmeyi severim bilmiyorum belki saçma ama benim düşüncem tabii